петък, 4 септември 2015 г.

August TV Favourites


 Здравейте, след като направих обзор за това какво прочетох през Август и читателските ми планове за Септември е време да ви споделя и какво се случва със сериалите ми. Днес ще ви представя сериалите, които се откроиха за мен през Август и ми дадоха всичко, което можех да поискам от едно лято.
 Разгледах всичко, което съм изгледал през Август и с много труд успях да докарам топ 6 класация за най-добрите ми сериали през месеца.

6. Dark Matter/Тъмна Материя


 #Шест-членният екипаж на катастрофирал космически кораб се събужда от стазис в отдалечен край на космоса. Техните спомени са изтрити и нямат представа кои са и как са се озовали на борда. Без никаква идея на чия страна трябва да се бият, шестимата непознати ще трябва да върнат спомените си и да решат дали да обърнат гръб на историята си или да оставят миналото им да ги настигне.
 # Има много проекти, които обхващат научната фантастика, но като че ли аз никога не съм си падал по тях. Изненадващо, реших да изгледам пилотният епизод на "Тъмна материя" и ми допадна. Сериалът започна още през Юни и завърши през Август. Ако обичате галактически бикти, наука и фантастика, можете да пробвате този изключително добър сериал, който получи втори сезон преди няколко дена.

 5. Teen Wolf/ Тийн Вълк


 Няма да пиша за него, тъй като направих подробна дискусия на последният епизод и там говорих доста за сезона. Можете да намерите ревюто тук.

4. Devious Maids/ Подли камериерки


 Новият сезон беше още по-добър от предишните. Никога няма да ми дойде в повече добрият хумор, примесен с малко мистерия и драма. Мога да кажа, че последните няколко епизода от сезона бяха наистина емоционални за мен.


3. Big Brother (US)/ Биг Брадър САЩ


 Всяко лято в американските сайтове постоянно се говори за Биг Брадър. Забелязах това миналата година и бях изненадан. Никога не съм си представял, че американският Big Brother е коренно различен от българския или великобританският. Big Brother САЩ е една уникална игра със стратегии и изпитания. И тя много бързо се превърна в любимото ми реалити предаване.

2. Chasing Life/ Борба за живот


 Това е изключително недооценен сериал. Толкова много хора не са чували за него, а не за първи път казвам, че той е свеж и вдъхновяващ. Последните няколко епизода просто не можех да стърпя сълзите си, емоциите бяха твърде много. За всички, които имат интерес в сериала могат да гледат първи сезон на български по FOXLife, всеки Четвъртък от 21:00. Просто го направете!

1. Scream/ Писък


 Все още не мога да си спомня дали гледах филма "Писък" или си мисля за друга класика, но няма значение. "Scream" е новият сериал на MTV, който започна през Юли и завърши тази Сряда. Това е много добре направен ужас, има я тръпката и вълнението, а дори сънувах и кошмари заради серийният убиец. Ако си падате по тийн драми с много ужас и трилър, дайте му шанс.

 Исках да продължа и да ви споделя и плановете си за гледане през Септември, но се оказаха, че са твърде много и ще ги добавя в отделна статия. Извън класацията е "Modern Family"/Модерно семейство, който започнах през Август и вече съм на четвърти сезон. Не исках да го добавям, защото все пак не е излъчван през Август, но нямаше как да не го спомена.
 Благодарение на новото ми приложение TVShow Time се оказа, че този месец съм прекарал 114 часа в гледане, което е с 17 часа по-малко от предходният месец, но не съм разочарован изобщо.Ще се радвам да разбера, какво ВИЕ сте гледали през последният месец на лятото за да разбера дали съм изпуснал нещо. А с вас ще се видим/чуем/пишем (обърках се) много скоро...

Няма коментари:

Публикуване на коментар