петък, 6 май 2016 г.

Книгите през Май.

 Май е като месеца на почивките, особено за нас учениците. Това е идеалното време да наваксаш с някои други заглавия, на които си хвърлил око или да се отдадеш изцяло на любимия си сериал. За да направя месеца ви още по-приятен и вълнуващ ви представям - новите книги, които ще излязат през май.

  Започвам с "Короната" на Кийра Кас - петата и последна книга от поредицата ИЗБОРЪТ. Излиза на 7 май. Какво да кажа - последната част от пъзела ще си дойде на мястото съвсем скоро. Това е едно от най-очакваните ми издавания за годината, затова може да си представите вълнението ми. 
 Имам прекалено много смесени чувства към тази поредица. Но има място за нея, както в сърцето ми, така и на рафта с останалите книги. 
 Не е най-любимата ми серия, но съм изцяло отдаден на нея и с нетърпение очаква финала. Финалите ме правят тъжен, но и ме карат да изпитвам това чувство за гордост. А, при вас как е?
 Когато Идлин става първата принцеса в Илеа със свой собствен Избор, тя изобщо не очаква, че ще се влюби в някой от тридесет и петимата си ухажори. Началото на надпреварата тя прекарва в отброяване на дните, когато ще може да изпрати всичките по домовете им. Но събитията в двореца я тласкат още повече в светлините на прожекторите и тя осъзнава, че може би не бива да остава сама. Идлин все още не е сигурна, че ще намери щастието по начина, по който са го направили родителите й преди двадесет години. Но понякога сърцето крие изненади... Принцесата скоро ще трябва да направи по-труден и по-важен избор, отколкото някога си е представяла.


 Winter is coming. Не се шегувам, зимата иде! Знам, че е месец май. Не, не тази зима. Говоря за "Уинтър" от Мариса Мейър - четвъртата и също ПОСЛЕДНА книга от "Лунните хроники". Не мога да се контролирам - не. Не знам и какво да кажа. Най-накрая - доживях да видя и българската корица, както и официална дата за издаването. А тя е 10 май.
 Страх ме е за финала. Ами ако не ми хареса? Ами ако ми отнеме твърде дълго за да прочета всички 760 страници. Но нека ви кажа какво - не ме интересува. Това е книгата, която копнеех и сънувах. Споделям ви резюмето, защото не мога да продължавам така - вълнението ще ме погуби.
 Принцеса Уинтър ненавижда мащехата си кралица Левана. Нещо повече – момичето е убедено, че злата жена изобщо няма да одобри чувствата, които таи към верния си приятел от детството, вече красив дворцов страж, Хиацинт. Но младата принцеса не е толкова слаба и безпомощна, колкото си мисли Левана. Години наред тя е подкопавала плановете на кралицата и сега, с помощта на Синдер, Скарлет, Крес и приятелите им, е на път да предизвика революция. Но дали пък историята няма да се повтори – нали знаете, онази с отровната ябълка?


 Това бяха всички нови заглавия, които съм ви подготвил днес. Ще отделя времето за да ви споделя също, че издателство Ибис преиздадоха "Град от кости" на Касандра Клеър с нова корица и е много по-добра от предишната. Може би най-накрая ще започна тази поредица, кой знае. До скоро...

Няма коментари:

Публикуване на коментар