вторник, 31 май 2016 г.

May Book Haul


 Дойде време и за първия book haul в този блог. В този пост ще ви представя книгите, с които се сдобих този месец и бяха добавени към другата купчина с непрочетени. Е, само някои от тях. Първата книга, която си взех е "Короната" от Кийра Кас - петата и последна книга от поредицата ИЗБОРЪТ. Чаках тази книга от дълго време, затова още на следващия ден след издаването и изтичах до книжарницата, защото не можех да се сдържа. Естествено заради цялото вълнение, успях и да я прочета, което е голямо постижение. 
 За 24 Май получих като изненадващ подарък "Правилата на привличането" от Симон Елкелес. Освен, че с изненадата около получаването й, бях в удивление и от самата история. Трябва скоро да напиша ревю за нея, защото имам какво да споделя. Този месец, успях и да си взема книги, които стоят на TBR листа ми от година и повече, а това са "Кралици на красотата" от Либа Брей и първите две книги от "Домът на мис Перигрин за чудати деца" на Рансъм Ригс. Много съм горд, че вече ги имам и се надявам в близкото бъдеще да бъдат и прочетени.
 И последна, но не на последно място (duh) е "Последната звезда" от Рик Янси. Това е едно от най-дългоочакваните ми издания за тази година и се надявам да не остана разочарован като с предишната част. Не съм чувал абсолютно никакви мнения и отзиви по последната книга и това е за добре - ще имам времето сам да преживея емоциите и да взема решение за съдържанието и.
 Това беше моят бърз пост, с който раздвижих леко блога. Надявам се да ви е харесал. 

Няма коментари:

Публикуване на коментар