сряда, 14 септември 2016 г.

Summer TV Favourites

 Отдавна не бях правил такъв пост. И като казвам отдавна - имам в предвид още от миналата година. След като направихме пълно обобщение на книжното ми лято, защо пък да не направя и такова за телевизионното ми. Напоследък мисля да попиша малко постове и за телевизия, защото отдавна не съм и определено ми липсва. Надявам се нямате нищо против. Въпреки че това бе един от най-слабите летни тв сезони до момента, все пак имаше сериали, които изпъкнаха. Днес, ще ви ги представя. Преди да започна ще отбележа, че това са предавания, които са излъчвани само през лятото от Юни до Септември тази година и за жалост шоутата, които binge-watch(нах) няма да се важат.

Stranger Things


 Започвам с хита на сезона, а именно мистериозната продукция на Netflix - "Странни неща". Трябва да съм честен с вас и да ви споделя, че още преди шоуто да започне гледах неговия трейлър и никога не бих и помислил, че ще се превърне в такава сензация. Дори не мислех да дам шанс на този сериал по ред необясними причини. Тук трябва да благодаря на половината свят и медиите, които гледаха, харесаха и популяризираха този проект. Заради тях сега с нетърпение очаквам и следващия втори сезон. Ако не сте гледали "Stranger Things" го направете, особено ако сте фенове на мистерията, ужасите и загадките. Доверете ми се - ще ви допадне. Не случайно е най-добрия сериал на лятото.

Devious Maids


 Това мнение ще е едновременно сладко и горчиво, защото дойде време да поговорим и за ситуацията с "Подли камериерки". Сериалът отново се доказа на зрителите с невероятно си чувство за хумор, поредното заплетено убийство и много тайни и лъжи. За жалост, това не беше достатъчно за американската телевизия Lifetime, които решиха преди няколко седмици, че камериерките няма да се завърнат за пети сезон. Това бяха едни от най-тежките тв новини, които трябваше да прочета след прекратяването на "Nashville". "Devious Maids" е мъртъв и няма никакъв шанс за неговото подновяване. Радвам се, че поне имах щастието тези четири години да се любувам на свежите и интересни премеждия на Марисол, Роузи, Кармен и Зойла. Благодаря ви. Този сериал никога не получи вниманието, което заслужаваше.

The Fosters


 "The Fosters" пък може би имаха най-добрия си сезон до този момент. Винаги съм имал огромно увлечение по този сериал и смятам, че тази година те надминаха очакванията ми. Отново развълнуваха зрителите с много семейни и социални проблеми - стрелбата в американските училища, употребяването на наркотични вещества и какви ли още не разкрития. Летният финал на сезона бе изумителен и не мога да дочакам до Януари (в най-добрия случай). Радвам се, че въпреки промените във Freeform - залязването на старите им продукции и неуспеха на новите, този сериал продължава да бъде себе си и да ме вълнува всяко лято.

Big Brother 18 (US)


 Да, знам. Никой не гледа американското издание на "Big Brother" и никой не иска да слуша за него, но не мога да го пренебрегна след като е една от любимите ми програми този сезон. Този сезон е по-слаб от предишния, но стратегията и социалната игра е много добра. Знам, че най-вероятно не разбирате защо толкова много харесвам това реалити предаване, но просто се възхищавам на състезателите, техния борбен дух и най-вече отличната стратегия за спечелването на половин милион долара. Скоро всичко ще приключи, а аз не съм готов да чакам още една година до следващото приключение.

Mr. Robot


 Дълго се чудих дали да включа и този сериал в любимите си, но стигнах до решението, че "Господин Робот" напълно заслужава да е тук. Може би втори сезон е малко по-слаб от първи, но обратите все още са там и аз все още не знам как да ги приемам леко. Да не изключваме и феноменалната игра на Рами Малек, която просто трябва да му спечели Еми. Събирам емоциите си много бързо, защото просто не знам какво ще ми донесе дву-часовия финал този Четвъртък.

Няма коментари:

Публикуване на коментар