сряда, 30 декември 2015 г.

Сериалите на 2015.


 В предпоследния ден от 2015, разглеждаме и предпоследната тема от моята 2015 серия, а именно сериалите. Първоначално мислех да ви запозная само с новите продукции на годината, но реших, че няма да е честно спрямо някой приключващи и текущи сериали, затова ето и най-добрите ТВ предавания за 2015.


The 100


 В началото (тоест в първи сезон), "The 100" беше добра продукция, но клонеше към типичния за телевизия CW жанр, тийн драма. Затова той не ми направи огромно впечатление, да харесвах го, но нищо живото-променящо. Вторият сезон обаче, който се излъчи през 2014 и 2015 отиде на нови места и изцяло промени ДНК-то на сериала. Продукцията заслужава много по-голямо внимание, отколкото и се дава, затова ако се интересувате от приключенски истории с много екшън и драма, то горещо ви препоръчвам "100-те". 

Hart of Dixie


 За жалост, както винаги през 2015 имаше и сълзи. Това беше последната година на един от любимите ми сериали "Hart of Dixie" (д-р Зоуи Харт). Наистина страдах заради неговата липса, защото започнах да го гледам от самото начало и той беше един от първите ми сериали заедно с TVD и PLL, и определено не бях готов да си кажа сбогом с него. За последен път, някога искам да похваля този свеж и забавен проект, и да споделя, че той никога няма да напусне удобното място в сърцето ми. (колко драматично, нали?)

Big Brother 17


 Ето я и изненадата на годината - "Big Brother 17". Никога не съм вярвал, че едно обикновено реалити предаване може да ме развълнува толкова много. Въпреки, че всички казваха колко лош е сезона и как не харесват нищо и никой, това за мен беше началото към моята BB страст и за мен това беше нещо невероятно. С нетърпение очаквам следващия 18ти сезон през лято 2016. Надявам се отново да се съберат интересни личности и да направят още един прелестен сезон.

Wayward Pines


 Ето и още една лятна мания, която се превърна в highlight на годината. Това е "Wayward Pines", който просто ме отвя със сюжета си, толкова много обрати и толкова много смърт, не знаех, че едно лятно увлечение може да е толкова тежко (в най-страхотния смисъл на думата). Вече разполагам и с първата книга, по която е направен сезона, написана от Блейк Крауч и нямам търпение да я започна.

How to get away with Murder


 Тук смятам да съм кратък, защото когато се сетя за "How to get away with Murder" оставам без думи. Това е една страшно добра драма, написана от страхотен екип, а главната роля е изпълнена от талантливата Виола Дейвис. Просто знам, че без нея, сериала нямаше да е същият. Ако случайно не знаете за какво става дума, просто ще ви оставя резюмето тук. Виола Дейвис от 'Южнячки" влиза в ролята на топ адвокат, който води курс по наказателно право в един от най-престижните университети в Америка. Седем от нейните студенти успяват да станат стажанти във фирмата й, за да се борят за единственото място за работа. Драматичен, изпълнен с мистерии и лъжи, това е сериал от най-високо ниво.

Empire


И естественото, най-вълнуващото и най-доброто, за накрая - "ИМПЕРИЯ". Сериала, който ми донесен най-много вълнение през годината. Не мога да повярвам, че преди година по същото време гледах трейлъра на сериала и го намразих толкова много, но кой да предположи, че ще стоя тук сега и ще го впиша като сериал №1 на 2015. Ако случайно отново не знаете какво е "Empire" - това е историята на Лушъс Лайън и неговото семейство, която се развива в хип хоп индустрията. Семейството е подложено на много предизвикателства. Когато смесиш музика, драма и добър актьорски състав се получава хит. 

Благодаря ви, че отново бяхте с мен, а утре е последната глава от 2015 поредицата и естествено най-накрая ще обърнем внимание на книгите на годината.




Няма коментари:

Публикуване на коментар