неделя, 7 февруари 2016 г.

Book Cake Tag


Благодаря на Кая, че ме тагна.

 1.Брашно - Книга, която е започнала бавно, но после бързо те е грабнала - Предполагам, че това е "Ние, лъжците" от Е.Локхарт. Не мога точно да използвам думата "грабнал", но финала си беше доста интересен и определено промени цялото действие и самата история.

 2.Маргарин - Книга, чието резюме е много завладяващо - "Последната игра: Поканата" от Джеймс Фрей и Нилс Джонсън-Шелтън. Цялата тази мистерия в резюметo те кара да се чудиш и пробужда любопитството ти. 

 3.Яйце - Книга, която мислеше, че ще е кофти, но се оказа доста добра - Преди смятах, че "Синдер" от Мариса Мейър няма да бъде по вкуса ми, защото беше отбелязана като научна-фантастика, а аз се страхувах от това, защото не бях запознат с този жанр. За щастие, всичко се нареди правилно и книгата ме изненада.

4.Захар - Сладникава книга - "Скай" от Джос Стърлинг - твърде много клишета за мен.

5.Глазура - Книга, която покрива всеки елемент, който харесваш - забавни моменти, екшън моменти и др. - Дори не знам, дали все още съм открил такава книга, но за момента ще кажа "Смарагдовозелено" от Керстин Гир, а и цялата поредица "Скъпоценни камъни" наистина угоди на интересите ми.

 6.Пръчици - Поредица, към която се обръщаш за повдигане на настроението, когато имаш нужда от това - Ще наруша едно правило и няма да избера поредица, а просто роман. Това ще е "Кофти карма" от Давид Зафир. Книгата е наистина забавна и написана от името на мравка (а и други животни).

7.Черешката на тортата - Любимата ти книга от тази година до този момент - Изминал е само един месец, а аз съм прочел само няколко книги, затова не мога да се натоваря с това да кажа коя е любимата ми книга за годината. Може би по-късно.

Няма коментари:

Публикуване на коментар