понеделник, 1 февруари 2016 г.

January Wrap Up & February TBR


 Ето, че първият месец от 2016 вече отмина. Доста странен старт на годината, през януари прочетох само две книги, което не е въобще похвално, но поне е нещо. Първата книга, която прочетох бе "Книжарничката на острова" от Габриел Зевин. Не съм правил ревю на книгата, защото реших да не я разглеждам толкова подробно като някой книги. Романа не ме впечатли толкова, колкото очаквах и попадах на много клишета, но не беше чак толкова зле.
 И втората (и за жалост последна) книга е "Фенка" от Рейнбоу Роуъл, която искам да прочета още от Август, когато излезе. И след като стоя доста време на рафта ми, най-накрая я подбрах. Няма да навлизам в детайли, защото съм дал подробно ревю и оценка за нея - тук.
 Това беше супер краткия пост, в който ви споделях двете си книги, а за Февруари отново нямам идея какво ще чета. Със сигурност ще завърша "Изпепелени" от Джулиана Багът и официално ще сложа край на трилогията ЧИСТИ, за чиито финал много се вълнувам. Все още не съм и закупил "Двор от рози и бодли", "Връзка" и "Тъмна Дарба", който страшно много искам да прочета, затова те може да се окажат едно от четивата за февруари... евентуално.

Няма коментари:

Публикуване на коментар