сряда, 17 август 2016 г.

August Book Haul


 Познайте какво. Купих си книги. Познайте какво отново. Смятам да ви ги покажа. Приветствам ви с усмивка и огромно желание да разкрия какво си купих този месец. Това е моят book haul. Въпреки че вече сте видели закупените книги от снимката, прикачена по-горе, аз все пак смятам да представя всяка една отделно. Както много от вас са запознати, през Август се проведе ежегодното събитие Алея на книгата в град Варна и тази година аз успях да се включа в него. Нека ви кажа нещо - беше пълен хаос... от намаления & книги, но някак си оцелях. 
 Първо успях да се сдобия с "Верижна реакция" от Симон Елкелес - книга, която стои от много кратко време в списъка ми с непрочетени, защото излезе едва преди няколко седмици. Обещах си да завърша тази трилогия, затова нямаше как да не я взема. В природата винаги трябва да има баланс и най-вероятно това важи и за литературата, затова след като заключих една тинейджърска поредица, изглежда трябваше да започна друга. Това е извинението ми за покупката на "Сърца за разбиване" от Али Новак. Тази книга ми е неутрална, защото не съм чел никакви ревюта или отзиви по нея, което е отлично. Така ще мога да се спусна на едно много лично и дълбоко пътешествие и сам да направя преценката си, която няма да бъде повлияна от нищо.
 Естествено трябваше да се сдобия и с някои роман, който изобщо не ми е нужен. Това този път са "Криминалните загадки" на Кен Уибър. Това не е точно роман, а по-скоро книга-игра, в която трябва да разследващ убийства и други криминални прояви и сам да намериш виновника. Не съм особено запален по кримита, но обичам такива сериали, затова и реших да поема риска и да закупя това различно четиво.
 Докато случайно си търсех следващият голям роман на английски език, който все още не е преведен у нас, се натъкнах на кратката сладка книжка на Рейнбоу Роуъл, озаглавена "Kindred Spirits", и просто знаех, че трябва да я имам. 
 Други книги, които купих извън алеята са тези, които улових от списанията на Егмонт с подарък роман. Така успях да получа "Мисията на последния пазител", за който не знам абсолютно нищо и за сега не е дори над радара ми. А другият е "Без Хоуп" от Колийн Хувър. Чувал съм много позитивни отзиви за тази книга и за самата авторка. Много отдавна преди две-три години тази книга бе поставена в списъка ми за четене, но с времето изглежда го е напуснала. Радвам се, че сега вече я притежавам окончателно, защото ще и дам шанс. 
 И за финал оставям да ви споделя "Уинтър" от Мариса Мейър. Успях! Направих го! Закупих я! Прочетох я! Повече за това в предстоящо пълно ревю.

 Това е всичко от мен за сега. До скоро.

Няма коментари:

Публикуване на коментар