вторник, 1 ноември 2016 г.

October Wrap-Up & November TBR


 Ето, че измина и десетият месец от годината, която много скоро ще стигне своя край. Октомври се оказа изключително успешен за мен, сравнявайки го, с който и да е друг Октомври от последните няколко години. Като казвам успешен имам предвид, че за първи път съм прочел повече от една книга и не съм изпаднал в обичайния за мен есенен reading slump.
 Открих месеца с "Бронзовият ключ" от Холи Блек и Касандра Клеър - третата книга от Магистериум. Радвам се, че успях да прочета единствената книга в TBR-а си за Октомври и още по-доволен съм, че ми хареса. Официално обичам тази поредица и имам голям късмет, че не е трилогия, а ще има цели пет книги. Написах пълно ревю за нея, което може да видите тук.
 След това прочетох "Отбор загубеняци" от Кейти Бърчал - продължението на "Аз съм знаменитост". Романът е изключително забавен и пълен с абсурдно-комични сцени. За жалост, исках самият сюжет да бъде малко по-вълнуващ. На кратко бих казал, че ми хареса, но очаквах повече.
 И завърших месеца с "Всички наши места" от Дженифър Нивън, която пък изобщо не планирах да прочета скоро, но просто един ден се реших да я завърша. Бях я започнал през лятото, но трябваше да я оставя заради нови книги, които завъртяха главата ми. Прочетох историята доста по-късно от всички останали, но я харесах толкова колкото и те. Оцених я с 4/5 звезди. Бих я описал като среща между "Вината в нашите звезди" и "Хартиени градове".
 Какво ще се чете този Ноември? Нямам си ни най-малка представа - зависи от настроението ми. В момента съм започнал "Илумине" от Ейми Кауфман и Джей Кристоф и планирам да я завърша. Прочитането й ще ми отнеме време, тъй като е обемна, но пък за сметка на това много интересна и красива. Този месец ще се опитам да пиша в блога всяка седмица около събота, когато имам най-много свободно време. Ами предполагам, че това бе краткият ми обзор на месеца, ще се видим скоро. 



Няма коментари:

Публикуване на коментар