събота, 31 декември 2016 г.

Книгите на 2016.

 Ето, че дойде и последния ден за 2016 - не съм особено развълнуван, но поне ще погледна към нещата, които осъществих през нея и всички мои добри моменти. В последния пост за годината, разглеждаме любимите ми книги, които прочетох в нея. Не бих казал, че бях особено активен читател, често изпадах в reading slump и четенето като че ли не бе на първо място, но това не ме притеснява, защото знам, че дадох каквото можах. Малко са книгите, които всъщност ми направиха впечатление, а ето ги и тях.



Кралица на сенките


 Прочетох две книги от поредицата "Стъкленият трон" на Сара Дж.Маас като и двете ми допаднаха много, но последната - "Кралица на сенките" просто ме зашемети. Това бе една от най-вълнуващите и интересни книги за годината. В началото бях уплашен от големия и обем в размер на 700 страници, но смятам, че когато нещо е наистина добро - просто забравяш за страниците и се отпускаш в сюжета. С нетърпение очаквам да прочета продължението.


Уинтър


 Очаквах последната книга от поредицата за "Лунните Хроники" да е наистина силна... и точно такава бе "Уинтър". Обичам, когато очаквам много и всичките ми надежди и очаквания са изпълнени. За жалост, това бе края на една история, на която аз се наслаждавах да чета последните две години. Тъжно е, че повече няма да се срещна с героите на Мариса Мейър, но сбогуванията винаги са трудни. 


Градът на гладните


 Тази година успях и да се впусна в приключението за "Домът на мис Перигрин" и нейните чудати деца и останах повече от очарован от целия сюжет и обстановка. За първи път, втора книга от трилогия всъщност ми хареса повече от предишната част. "Градът на гладните" като че ли съдържаше в себе си повече приключения, интриги и загадки. В очакване съм сега на финалната книга от серията.


Верижна реакция


 Последната книга, с която ще приключа този обзор е "Верижна реакция" - една съвременна романтика, която изобщо не очаквах да харесам толкова много. Тя ми е по скоро като guilty pleasure, защото от една страна не бе най-великолепното нещо някога, но просто се влюбих в геройте и химията между тях.

 Това бе от мен за тази година, ще се видим през 2017, а на вас ви пожелавам весели посрещане на новата година и само позитивни емоции през нея.

Няма коментари:

Публикуване на коментар