събота, 4 юли 2015 г.

7 автора, които все още трябва да прочета.



 Този голям и дълбок свят, изпълнен със страхотни книги и автори, не може да се разгледа с години и винаги остават книги и автори, които вечно стоят на TBR листа ти. В този пост ще ви споделя 10 автора, чиито книги много искам да прочета, но все още не съм.


1. Сара Дж.Маас - Никога не съм си мислил, че "Стъкленият трон" ще се превърне в толкова обсъждана поредица сред BookTube и цялото YA общество. Всички не спират да говорят, колко вълнуваща е поредицата и колко много са се влюбили в писането на Сара Дж. Маас, че няма как тя да не присъства в списъка. Имам амбиции много скоро да започна "Стъкленият трон" и се надявам, че ще се изпълнат. А и гледах достатъчно интервюта с авторката за да разбера колко забавна и мила е в реалния живот. =)



2. Либа Брей - Не знам колко книги са издадени в България на Либа Брей, мисля че е само "Кралици на красотата", но съм чел доста анотации и ревюта за книгите на Либа Брей и тя успя да ме привлече към книгите си. Надявам се и аз да бъда така добър и да прочета нещо от нея, а "Кралици на красотата" е добро начало.

3. Маркъс Зюсак - Не знам защо или по каква причина, но Маркъс Зюсак разплаква хора по света с "Крадецът на книги". Един ден искам и аз да разбера защо и най-вероятно и аз да заплача. Станаха толкова много обещания, а сме само на номер 3.

4. Стефъни Пъркинс - Нейните книги ми приличат леко на стила на Рейнбоу Роуел, а аз обичам Роуел (или поне "Елинор и Парк"). Пъркинс отново пише за тийн любовта и се надявам най-накрая да прочета "Целувка за Ана", която планирам да прочета от вече 2 години. Книгите и звучат много свежи, леки и разтоварващи, а на човек понякога и това му стига.

5. Стивън Кинг - Тук не съм изцяло виновен. Наистина си купих книга на краля на ужасите, но това за жалост се оказа "Бурята на века", а тя беше просто сценарии, написан за филм от Кинг. Въпреки че, книгата беше много добра, не мога да кажа, че съм чел нещо на С.Кинг, защото не съм опознал начина му на писане и описание. Не чета много в този вид жанр, но съм сигурен, че ще ми хареса.

6. Сюзан Колинс - Добре, имам чувството, че това се превърна в shame tag. Не не съм чел "Игрите на глада" и не съм ги гледал. Имам много добро оправдание за филмите - просто чакам да прочета книгите. Имам чувството, че ще се захвана за този световен феномен, точно когато той е на привършване.

7. Касандра Клеър - Продължаваме със срама... "Реликвите на смъртните" е поредица, която изглежда толкова вълнуваща и експлозивна, че не знам защо още нямам нито една книга на стилажа си. Може би отлагам Реликвите и другите книги на авторката заради някои смесени ревюта в интернет, но по-голямата част от читателите обожават Клеър и ще им се доверя.




Няма коментари:

Публикуване на коментар