сряда, 1 юли 2015 г.

June Wrap Up & July TBR.

 И ето, че вече е ЮЛИ, което означава, че лятото официално стартира от днес. В този пост ще разгледам какво съм прочел през Юни и какво планирам да прочета този месец. Затова нека да започвам...
 Нещо много важно, което трябва да знаете за мен е, че не съм от онези хора, които четат по 8-9 книги на месец. Аз съм от бавните четци, затова не се изненадвайте, ако през някой натоварен месец прочета само една единствена книга.

 За щастие, това не беше един от тези месеци. Това беше един натоварен месец с контролни и последни изпитвания. Факт е, че не прочетох много книги, но всичко, което прочетох беше много добро, а това според мен е много по-важно.
 Първата книга, която прочетох беше "Въглен в пепелта" от Сабаа Тахир. Книгата беше толкова добра, че я прочетох само за седмица и сега съм в очакване на следващата. Ако искате да видите повече за книгата - кликнете тук за ревюто ми. 
 Следващата книга беше "Възпламени ме", която сложи окончателния край на трилогията от Тахере Мафи. Няма какво да кажа за нея, освен че беше достоен финал. И накрая се възползвах от промоцията на ЕГМОНТ и книжарници ХЕЛИКОН и успях да си закупя всичките книги от "Лунните хроники". Ако не сте се възползвали от нея, направете го: за повече информация кликнете тук. И така "Скарлет" беше много приятно и вълнуващо четиво, въпреки че ми се стори малко по-слаба от "Синдер".

 В момента чета "Крес" от Мариса Мейър (третата книга) и смятам този месец да я прочета. Друга книга, която влиза в TBR-а ми за Юли е "Последната игра: Поканата" от Джеймс Фрей. Ще чета и книги от ЗАДЪЛЖИТЕЛНИЯ списък за училище. Не си възлагам никакви цели, а просто ще чета това, за което съм в настроение, защото лятото е изцяло за забавление.

Какво бих си купил този месец:
1. "Стъкленият трон" от Сара Маас
2. "Железният изпит" от Касандра Клеър и Холи Блек
3. "Аз съм знаменитост" от Кейти Бърчал
4. "Всеки ден" от Дейвид Левитан


Няма коментари:

Публикуване на коментар