събота, 22 август 2015 г.

BE ROOM CLIFF | Игра


 След седмица в размисъл, какво да пусна в блога, реших да играем (или по-скоро играя) на тази игра, която се казва Be-Room-Cliff. Това е нещо между игра и таг, затова го правя. Ето ги и правилата. Избираме си напълно случайни герои от книги - без значение добри или лоши, главни или второстепенни. После записваме героите си на листчета и трябва да изтеглим три от тях и да отговорим на трите въпроса - "Кой искаш да си?" - "С кого би искал да си съквартирант?" - "Кой би бутнал от скала?". Надявам се, че обясних, въпреки че нямам никаква представа какво написах, надявам се, че ще разберете в действие.

#1


Америка - "Изборът" на Кийра Каас,  Крес - "Крес" на Мариса Майер
Уорнър - "Разбий ме" на Тахере Мафи

 Така, така. Просто от тук виждам кой ще бутна от скалата, но нека го карам подред. Бих искал да съм Уорнър, защото не бих искал да съм Крес. А и Уорнър има някой доста добри качества, затова плюс за мен. Ще съм съквартирант с Крес, въпреки че тя е понякога твърде емоционална. О, Америка, скъпа моя Америка, дори не съжалявам, че ще паднеш от скалата. Донякъде си го заслужаваш.

 #2

Фор - "Дивергенти" на Вероника Рот, 
 Гидиън - "Рубиненочервено" на Керстин Гир
Синдер - "Синдер" на Мариса Майър

 Не много добър подбор и ще ми е малко трудно. Бих искал да бъда Синдер, защото тя е киборг и... Е КИБОРГ!!! Бих искал да бъда съквартирант с Фор, а бутам Гидиън от скалата. Отново заслужено падане, това е задето разиграваше Гуендолин понякога.

#3

Томас - "Лабиринтът: Невъзможно бягство",  
Огъстъс - "Вината в нашите звезди",
Кал - "Железният изпит"

 Предизвикателство! Лично за мен - доста приятни и добри герои! Бих искал да бъда... Томас. Той е безстрашен и уверен и ще е добре да взема малко от тези негови качества. Въображаемият герой, с когото ще деля въображаемия си апартамент ще бъде Кал. Калъм винаги се забърква в някакви бели и би било забавно да имаш такъв приятел... за един ден. И не остава друго освен да бутна Огъстъс от скала, но той така и така е... опа, твърде рано? 

Няма коментари:

Публикуване на коментар