неделя, 9 август 2015 г.

EPIC TV SHOW TAG


 Дами и господа, читатели и маниаци! Настъпи момента, в който ще ви разкрия, че имам и друго хоби (Не? Какво? Какво става? Как можеш да изневеряваш на книгите?). Като всеки нормален човек обичам да гледам телевизия или по-скоро сериали (най-вече американски). За жалост, както с четенето на книги, така и с гледането имам проблем. Следя 40 текущи сериала и 6 реалити предавания. Обичам си сериалите, толкова колкото книгите и те са моите бебета. И не, не съм луд, просто съм леко психо. И така исках да ви кажа, че ще публикувам статии и за другите ми дечица, но не прекалено много, защото най-вероятно сте дошли тук за книги, но просто да имате в предвид, че може да поствам понякога TV ревюта или тагове за да не ми се изчерпват темите.
 След като разбрахте, колко съм луд в действителност е време да направя the EPIC TV Show ТАГ. Не помня точно откъде го видях за първи път, но го срещнах в няколко чуждестранни TV блога и канали. Въпросите бяха много, но доста се повтаряха затова промених и съкратих някои. 

1. Най-добър пилотен епизод - Трябва да кажа "Империя" (Empire). След като видях първият трейлър през Декември бях много негативно настроен и дори нямаше да изгледам пилотния му епизод. Не знам как, но му дадох шанс и го изгледах. Точно след този първи епизод разбрах, че това е сериала за мен. И преди да се осъзная, Империя стана най-големия хит в САЩ с 18 милиона зрители. Колко много съм сбъркал.
2. Най-ужасен пилотен епизод - Няма да се изненадам, ако не знаете сериала, защото той беше прекратен след 6 или 8 епизода, но "Рейвънсууд" (Ravenswood) беше кошмар за мен. Спин-офф(а) на "Малки сладки лъжкини" се оказа една огромна фантастична измишльотина без никакъв смисъл и логика. Благодаря на ABC Family, че го спряха.
3. Най-добър финал на сериал - Мога да кажа, че съм нов в цялото това series finale, защото повечето ми сериали биват прекратявани без никакво заключение, но смятам, че финала на "Отмъщението" (Revenge) беше добър финал за поредицата.
4. Най-добър сериал с послание - Сред тези сериали за вампири, вещици и какви ли не същества, много често сериалите с много силно послание остават на заден план. Смятам, че "The Fosters", "Switched at Birth" и "Chasing Life" са едни уникални продукции, които във всеки епизод те карат да се замислиш за семейството, живота и света около теб. И трите сериала са на ABC Family, а аз мога само да им благодаря, че ги излъчват.
5. Най-разочароващо прекратяване - Може ли да изброя всички прекратени сериали? Не обичам когато мой сериал бива спрян, но наистина ме заболя спирането на "Hart of Dixie", "Тайният кръг" (The Secret Cirle) и "Red Band Society". Сериалите са напълно различни по сюжет и имам различни моменти с тях, но ме заболя когато разбрах за спирането им, но какво да се прави, напълно разбирам американските телевизии и техните решения.
6. Най-добра theme песен на сериал - Няма дори да се замисля, "Игра на тронове" (Game of Thrones). Мелодията толкова много ме развълнува за епизода всеки път и въобще цялото интро с картата е невероятно. Поздравявам човека направил интрото и избрал тази песен.
7. Любим женски герой - Толкова много силни женски герой. Харесвам Куки от "Империя" - тя е забавна, опасна и е просто един голям образ. Също си признавам, че харесвам майката на дракони Денерис от "Игра на тронове", не знам защо, но самото и излъчване ми допада и тя е една от любимките ми в сериала. Моля те Джордж. Р.Р. Мартин, не я убивай!
8. Любим мъжки герой - За да не повтарям персонажи от GOT, ще спомена Дерил от "Живите мъртви" (The Walking Dead), който е смел и малко badass, но същевременно грижовен и мил (понякога). О, харесвам и Бари от "Светкавицата" (The Flash).
9. Първият ти сериал - Първият ми сериал, все още го помня, защото той така и не иска да си отиде. Това е "Дневниците на вампира". Започнах го през 2011 (мисля) заради Нина Добрев и той е една от причините да обикна толкова много сериалите. Донякъде съм му задължен, въпреки че сега не ми е сред любимите. 
10. Сериал, който съжаляваш, че си гледал/ш - Съжалявам, че гледам "Под купола" (Under the Dome). Първи сезон беше невероятен и бях развълнуван от това, че е по книгата на Стивън Кинг, но след това сериала изгуби динамиката си. В момента се случват някакви неописуеми глупави (според мен) неща и просто изгубих интерес. Въпреки това не съм се отказал от него и все още го следя.
11. Любимо "виновно удоволствие" - Определено "Любовни авантюри" (Mistresses), той е толкова "евтин" и просто... ух, но ми доставя донякъде удоволствие и. Да, не знам какво да кажа - засрамих се. Нататък...
 12. Любимо реалити - Харесвам всички реалити предавания, които гледам в момента, но най-много си обичам американските издания на "Big Brother", "The Amazing Race" и "Dancing with the Stars". Обичам състезанията!
13. Любима семейна комедия - Доста от семейните комедии са банални, но "The Middle" (По средата/Средностатистическо семейство) не е сред тях. Обичам всичките им герои и истории. Не искам никога да свършва и бих искал да съм член на семейство Хек за един ден. Мисля, че с Брик ще имаме доста книги за обсъждане.

Това беше всичко от мен за сега. Не знам дали гледате сериали затова няма да тагвам никои конкретно, но ако гледате и имате желание направете този таг. 
Много ще се радвам да открия и други TV маниаци.


1 коментар:

  1. Вече отдавна не съм такъв сериаломан като преди, но тагът ти дотолкова ме заинтригува, че се впуснах да му изравям и пълните версии :D Беше забавно, но дори и така не ми стигнаха категориите да вместя някои любими сериали :)

    http://topchochanbooks.blogspot.com/2015/08/tagepic-tv-show-tag.html

    ОтговорИзтриване