вторник, 4 август 2015 г.

July Wrap-Up


 Първият месец от лятото се оказа доста приятен за мен. През Юли успях да прочета цели 5 книги, което правя само в най-добрите си месеци, а този изглежда беше такъв. Няма да овъртам, а направо ще кажа какво прочетох този месец.
 Първо довърших "Крес" от Мариса Майър, която бях започнал през Юни, но не ми стигнаха само 3 дена от месеца за да я завърша. За щастие първата книга от месеца се оказа много добра и от там става само по-добре. Другата книга, която прочетох беше "Последната игра: Поканата" от Джеймс Фрей, за която няма да навлизам в подробности, а може просто да прочетете ревюто ми тук.

 През Юли прочетох два графични романа. Това бяха първите ми такъв тип романи. Държа да отбележа също, че прочетох книгите електронно и на английски език, защото за жалост не са издавани у нас. Първият ми графичен роман беше "Одеяла" от Крейг Томсън. Искам да прочета книга още от Декември или Януари и най-накрая ми се предостави възможност. Книгата е наградена с няколко литературни награди и мога да кажа заслужено. Това беше една истинска трогателна история за един младеж в търсене на любовта, вярата и самия себе си. 
 По-малко харесах "In Real Life" от Cory Doctorow. След "Blankets" исках да прочета друг графичен роман и много booktuber-и бяха споделили, че обичат "В реалния живот" затова и дадох шанс. За жалост, книгата не ми допадна толкова колкото се надявах и завърши с рейтинг от 2 звезди в goodreads.
 И в последните седмици на Юли прочетох "Железният изпит" от Холи Блек и Касандра Клеър. Книга, която много много харесах и се надявам, че скоро ще имам време да направя и пълно ревю за нея. Това са книгите, които прочетох този месец. Не съм прочел нищо от задължителната литература за училище, но има време да му мисля, нали? Лятото продължа и аз продължавам да чета... 

Няма коментари:

Публикуване на коментар