вторник, 1 септември 2015 г.

August Wrap-Up & September TBR


 Сеп...кой? Не мога да повярвам, че вече е месец Септември и, че лятото почти свърши. Като че ли беше вчера когато правих всички тези амбициозни планове какво ще чета. Важното е, че сега е Септември и есента идва, а по този случай дори добавих банер за блога си. Така като гледам Август не е бил най-успешният месец откъм завладяващи книги, но все пак съм успял да прочета цели 6 книги. Започвам с обзора...
 Първата книга, която прочетох беше "Тартюф" от Жан-Батист МолиерТака, когато някои ме кара на сила да прочета книга е повече от ясно, че резултатът няма да е добър. Няма какво и да коментирам, не си падам по такива книги и не ми харесват.
 Втората книга никога не е била в плановете ми за четене, но благодарение на издателство ЕГМОНТ и списание БРАВО, взех "Принцесата на вълците" от Катрин Констабъл на много изгодна цена. Книгата не ме развълнува никак, имах доста проблеми с нея, затова тя не се брои като особен успех.
 Продължих напред с книгата на Adele Geras - "Out of the Dark", която е много кратък разказ от 60-70 страници. Взех книгата не защото някои е говорил за нея или я е препоръчвал, а просто я намерих и сюжета доста ми допадна. Не беше върха, но трябва да се има на в предвид, че беше просто един кратък разказ.
 Най-накрая се случи! Отново благодарение на списание БРАВО, се сдобих с втората книга от трилогията ЧИСТИ на Джулияна Багът, озаглавена "Сраснати". Книгата беше малко тежка, но пък това доста ми допадна. Като цяло беше много добра книга, просто се надявах на повече обрати, както в първа книга.
 Тук само споменавам, че съм прочел и "Хамлет" от Уилям Шекспир, но това е задължителна литература и няма много за коментиране.
 Поне последната ми книга ми даде емоциите, които останалите 5 книги не успяха. Последната книга на Август е "Стъкленият трон" от Сара Дж.Маас. Всички говорят за тази поредица и просто нямаше как да не я започна, въпреки че осъзнавам колко късно го направих. Надявам се да напиша в най-скоро време ревю за нея, защото имам какво да споделя. 

 Август беше добър месец от към брой книги, но не и качество. За Септември нямам никаква представа какво ще чета. Знам само, че ще довърша "Мини Беки.Б" на Софи Кинсела и е възможно да продължа със "Среднощна корона" на Сара Дж.Маас или да опитам с някоя самостоятелна новела като "Островът на изгубените" или "Фенка". Не си възлагам никакви задачи, защото с идването на есента (и училището) е възможно да се появи моята читателска депресия. Но гледам позитивно на Септември в очакване на нови приключения (в книги).


Няма коментари:

Публикуване на коментар