неделя, 20 септември 2015 г.

67-и награди ЕМИ - Прогнози, мнения и коментари.


  Здравейте, ще започна първо с извинение, че не съм публикувал нищо скоро, но това е защото или нямам много идеи за постове или защото нямам време да седна и да пиша ревюта на книги. Тъй като днес е Неделя имах малко повече време да измисля следващата си тема. Реших да дам своите прогнози за предстоящите 67ми награди ЕМИ, които се връчват за телевизионни отличия. Церемонията по награждаването ще се състои тази вечер и дори ще бъде излъчвана в българския ефир по HBO в 03:00 сутринта.
 Прогнозите ми ще включват кой аз искам да спечели и кой според мен ще избере академията. Искам да започна с това, че наистина харесвам тези награди, защото в тях се оценяват отлични телевизионни продукции. Въпреки, че интереса ми към тях се събуди едва последните години и академията понякога да е доста сурова, почти винаги правилните хора печелят. Почти...


 Най-добър драма сериал:
Better Call Saul (AMC) 
Downton Abbey (PBS)
Game of Thrones (HBO) 
Homeland (Showtime) 
House of Cards (Netflix)
Mad Men (AMC) 
Orange Is the New Black (Netflix)



 Една от най-големите и важни категории отново е тази за драматичен сериал. Имаме много силни и доказали се продукции тук. Аз бих искал наградата да спечели "Game of Thrones", защото това е единствения по рода си сериал. Той е толкова голям и дори наскоро влезе в рекордите на Гинес за сериал с най-многоброен екип. За резерва бих споменал и "Homeland".
Но тъй като моят вкус и този на академията са коренно различни, вярвам, че те ще наградят "Mad Men" - последен сезон му е и може би ще му отдадат почит. Ще съм изненадан, ако дадат статуетката на OITNB, тъй като според мен мястото му все още е при комедиите.


 Най-добър комедиен сериал:
Louie (FX)
Modern Family (ABC)
Parks and Recreation (NBC)
Sillicon Valley (HBO)
Transparent (Amazon)
Unbreakable Kimmy Schmidt (Netflix)
Veep (HBO)


 Тук ми е малко по-лесно. Изцяло зависи от това дали академията ще избере "Modern Family" за пореден път или просто ще си избере някоя кабелна комедия от HBO. Аз лично подкрепям "Модерно семейство", защото той е единственият сериал, които следя в момента от номинираните и нямах възможност да проверя останалите. Според мен Veep и Louie също са голяма конкуренция.

Най-добра кратка поредица:
American Horror Story: Freak Show (FX)
American Crime (ABC)
The Honorable Woman (SundanceTV)
Olive Kitteridge (HBO)
Wolf Hall (PBS)

 Аз съм голям фен на American Horror Story, но последният сезон не ми допадна никак. Дори не успях да го завършва. Затова накратко, всичко без него. Ще съм изключително щастлив, ако ABC спечелят с "American Crime", въпреки че не мисля, че това ще стане.



Най-добра актриса в драма сериал:
Claire Danes (Homeland)
Viola Davis (How to get away with Murder)
Taraji P. Henson (Empire)
Tatiana Maslany (Orphan Black)
Elizabeth Moss (Mad Men)
Robin Wright (House of Cards)




 Това е най-важната категория за мен! С този свой избор, академията може на създаде история! Досега никога в историята на наградите, чернокожа жена не е печелила награда в тази категория. Като изключим номинацията на Kerry Washington през 2013, последният път когато чернокожа актирса е била номинирана за тази награда е било Cicely Tyson през 1995г, което е срамота. Настоявам Viola Davis или Taraji P. Henson да спечелят! Гледам и двете актриси и са просто брилянтни, ако не спечелят това ще бъде най-големият пропуск на академията от години. 


 Не искам този пост да става твърде дълъг, за това само искам да кажа, че се надявам някои от "Modern Family" да спечели в категорията за комедиен актьор, а ще съм особено щастлив ако това се окаже Ty Burrell. За реалити програма стискам палци на The Amazing Race, която е спечелила вече 10 от 12 награди. Успех на всички мой сериали и актьори, които харесвам. Тази вечер е момента на истината.
 Благодаря ви, че прочетохте това (ако сте), а с вас ще се видим отново... скоро.




Няма коментари:

Публикуване на коментар