неделя, 6 септември 2015 г.

September - To Be Watched


 Отново е това време на годината. За телевизионните маниаци, Септември е началото на Коледа, това е месеца, в който започват и се завръщат любимите ни сериали. Или на зубърски казано... откриваме TV сезон 2015-2016. Летният сезон почти свърши, но ето с какво ще открия тазгодишният телевизионен сезон, който започва на 21 Септември.

 Въпреки, че е грандиозната премиера, през Септември се завръщат едва 7 мой сериала и 2 реалити формата, а останалата част са в началото на Октомври. През първият месец от есента смятам да опитам 5 нови продукции, като добавим и започналите по-рано сериали, би трябвало да имам 18 сериала на седмица, което дами и господа е добре... засега. Ето някои от проектите, които ще се излъчват през Септември.



Empire/Империя

 Няма как да не започна, с любимият ми сериал в момента, който оглавява всичките ми 40+ сериала... ИМПЕРИЯ. Ако не знаете за какво се разказва, "Empire" е семейна драма, развиваща се в империята на хип-хопа. Тя проследява Лушъс Лайън - харизматична музикална суперзвезда, който е на път да обяви публично своята компания – Empire Entertainment. Не искам да ви споделям твърде много, ако не сте го гледали, защото не искам да ви развалям изживяването. 
 Нямам търпение "Империя" да се завърне, този сезон имаме още по-добри гост-звезди като Питбул, Алиша Кийс, Марая Кери, Крис Рок и много други. Още по-добра новина е, че невероятният екип на FOX България ще излъчват сериала и в българският ефир, всеки Петък, а българската премиера е на 25 Септември. Това означава, че ние ще гледаме новите епизоди само 48 часа след премиерата им в САЩ. Благодарим ви, FOX България!



The Middle, The Goldbergs, Modern Family
ABC Comedy Wednesday

 И любимата ми вечер се завръща. Браво на ABC, че и тази година не промениха любимият ми блок от сериали. Всяка Сряда (за нас Четвъртък) ще гледаме нови епизоди на трите ми любими комедии - "The Middle", "The Goldbergs" и "Modern Family". Няма нищо по-добро от една след друга семейна комедия, пълна с нелепи ситуации и много смях.


How to get away with Murder/ Как да ти се размине убийство

Дами и господа, брилянтната Виола Дейвис. Този сериал просто си играеше с емоциите ми. То не беше невероятната игра на г-жа Дейвис, или великолепните герои, които заобичах от първи епизод. Нямам търпение за петъците, пълни с нови мистерии, нови случаи и нови убийства.


Nashville/Нашвил

 Изключително съм сантиментален към "Nashville". Започнах да гледам сериала през Декември и го изгледах на един дъх, обожавам Кони Бритън и Хейдън Пенетиър. Всички казват, че това е "поредната американска сапунка", но на мен лично ми харесва драмата, примесена с малко кънтри музика. Музиката отново ще засвири в Нашвил през Септември.




Blindspot/ Сляпо място

 Вече започваме и с новите сериали. Няма да ви давам всички, защото те са изключително много, а аз не мога да реша, кой да ви покажа по напред. Но няма значение, започвам. "Blindspot" е полицейска драма, прибавена с малко мистерия. Разказва се за татуирана жена, която е изгубила паметта си и не знае коя е. ФБР разкриват, че зад всяка от татуировките и има следа за престъпление, което те трябва да разрешат.
 Лично на мен сюжета ми изглежда интересен, но виждам огромни прилики с "The Blacklist". Дано не се окажа прав, ще дам шанс на сериала, но въпроса е дали ще успее да се задържи в списъка ми.


Blood & Oil/ Кръв и масло

Нямам много очаквания за този проект и е леко странен. Проследява историята на млада двойка, която се е преместила в Уилистън, Северна Дакота след най-голямото откритие на масло в американската история. Когато прочетох това, почти бях отписал сериала, но после видях трейлърите и това може да е една много добра драма, заместничка на "Отмъщението". Надявам се рейтингите да са добри, а с това и самата история.

 Имам още много нови сериали за споменаване, но нямам време и не искам това отново да стане прекалено дълга публикация, затова ще оставя само имената им и линкове към официалните им страници: Scream Queens, Minority Report, The Muppets, Grandfathered и други.
 Благодаря ви, ако сте прочели този пост и сте имали интерес, моля споделете ми долу в коментарите какво ще гледате вие през Септември, сега след като летният сезон приключи. Довиждане от мен засега.

Няма коментари:

Публикуване на коментар