петък, 16 октомври 2015 г.

"Мамка му... и крава" от Дейвид Духовни - Ревю.


 Здравейте, това е моето ревю на книгата "Мамка му... и крава" от Дейвид Духовни. Ще се постарая ревюто да няма твърде много спойлери. Благодаря на издателство БАРД за предоставената възможност всички ние да прочетем книгата на български език.
 Не знаех, какво ми се чете този месец и реших да го отдам на хумор. Така книгата на актьора от "Досиетата Х" ми привлече вниманието, не заради историята или заради самият автор, а защото ми се четеше нещо развлекателно. Нека ви кажа накратко за книгата и ви запозная с главният герой - кравата Елси. Да, крава. Елси Бовари е едно много щастливо животно, което обича живота във фермата. Докато една вечер, тя и приятелката и Малари се измъкват от пасището, докато приятелката флиртува с биковете, Елси се насочва към къщата на фермерите, но там вижда нещо, което разтърсва света и до основи. Има само едно решение - да избяга на едно по-добро и безопасно място. Със своя екип, състоящ се от прасето Джери (извинете Шалом) и очарователния пуяк Том, тримата тръгват на приключение, което ще промени живота им завинаги.

  

 Шегите и вицовете в първата част на книгата можеха да ме докарат до сълзи и започнах още от рано да гледам позитивно на книгата. Първите 100стр. бяха наистина леки, развлекателни, но най-вече забавни. Елси е един необичаен главен герои, колко книги сте прочели, написани от крава? Тя е много остроумна и обича поп културата. А, е и един много добър разказвач.
 Но все пак, защо дадох едва две звезди на тази книга? Много просто... по принцип не обичам да давам негативни ревюта или поне да не говоря толкова много лоши работи за книга, но все пак ще адресирам проблемите си с вас.Сюжета трябваше да бъде едно голямо забавно приключение, но самият начин на писане не ме караше да се вълнувам, сякаш цялата книга беше написана "на бързо". Нямаше почти никакви описания или някакви моменти, които да ме карат да изразя или почувствам нещо. А това е един голям фактор за мен в книгите. Щом една история не може да ти въздейства, значи нещо не е наред. Книгата трябва да остави едно огромно послание затова как се отнасяме с животните, но след толкова слаба книга, даже това не ми направи впечатление, а по-скоро беше поредното клише. 



 Има хора, които наистина харесват тази книга, но пишейки това ревю, забелязвам, че много хора са имали същите проблеми като моите, затова няма да ви се разсърдя ако прочете книгата и случайно ви хареса. Просто не мисля, че тази книга е за мен, и донякъде съжалявам, че я прочетох, но нека лошите мисли не ви спират.



Няма коментари:

Публикуване на коментар