събота, 3 октомври 2015 г.

September Wrap Up & October TBR


 Добре, че дойде краят на Септември за да мога да направя този задължителен от мен пост. Този месец не успях да влизам много в блога, защото училището ме завлече още от първите седмици и не можех да регулирам времето си за четене, гледане и писане тук. Но се надявам скоро всичко да си дойде на мястото. Както казах Септември беше много натоварен за мен, но ето книгите, които успях да прочета през изминалия месец...
 Започнах месеца с "Мини Беки Б." от Софи Кинсела. Тази книга беше супер забавна, но сюжета и действията ми бяха малко скучни и твърде обикновени, но като цяло я харесах и беше добро начало за месеца.
 След това се завърнах в света на Сара Дж.Маас, като прочетох втората книга от поредицата и за СТЪКЛЕНИЯТ ТРОН, озаглавена "Среднощна корона". Всичко започна невероятно, вече бях по средата на книгата, а се бяха случили толкова много неочаквани неша, бях сигурен, че ще и дам 5/5 звезди. За съжаление, тази книга беше точно по средата между края на лятото и началото на учебната година. Веднага изпаднах в "reading slump", оставаха ми само 20 страници, а аз успях да ги прочета след цяла седмица и половина. Рядкото четене ми попречи да прочета книгата на един дъх и за жалост се оказа наложително да премахна едната и звезда, но със сигурност ще избера прочитането на "Огнена наследница" да се случи в по-подходящо време.
 И книгата, с която най-много се измъчих беше "Мамка му... и крава" от Дейвид Духовни. Видях, че е кратък и забавен роман и реших, че точно това ми трябва докато свикна с всичко през Септември. И, всичко се провали с гръм и трясък, отново харесвах книгата до средата и от там нататък започнах да губя сюжетната линия, имената на героите и почти всичко. За шастие, успях да я завърша на време за да я добавя към прочетените си книги през месеца, които както виждате не са много.

 Това са книгите, които прочетох този месец. В момента чета "Островът на изгубените" от Мелиса де ла Крус, която трябваше да съм прочел преди седмици. Сериалите ми се завърнаха, а през Октомври идват и другите и не знам как ще се справя с книгите, сериалите и училището, но се надявам да измисля нещо в най-скоро време. Не знам какво ще чета през Октомври, надявам се за успех с "Медната ръкавица" на Холи Блек и Касандра Клеър и друга книга в дългия ми TBR лист.

 Това беше всичко за сега. До скоро.

Няма коментари:

Публикуване на коментар