четвъртък, 29 октомври 2015 г.

Creatures of the Night Book Tag


 Здравейте, приятели! Предварително се извинявам за големият интервал от време между предишния ми и този пост, просто напоследък нямам много идеи за постове. Та видях този таг, наречен "Creatures of the Night". Не бях тагнат от никого (може би), но просто реших да го направя. Честит Хелоуин на тези, които празнуват предварително.

 1. Вампири -  Вампирите бяха нашумели много във времето на "Здрач" и "Дневниците на вампира" и като всеки и аз бях много запален. Четох "Дневниците на вампира" и "Нощен свят" от Л.Дж.Смит, но почти нищо не си спомням от книгите и не са едни от любимите ми. Но ако си търсите подобни истории с вампири, може да ги проверите.

 2. Върколаци - Докато стигна до книгите с върколаци вече бях изгубил интерес към фентъзи романите, но мога да ви препоръчам "Вълците от Мърси Фолс" от Маги Стийвотър.

 3. Зомбита - Ако сте фенове на сериала "Живите мъртви" и обичате ужаси, ви предлагам "Момиченцето с всички дарби" от М.Р.Кери. Заглавието звучи много безобидно и дори леко банално, но тази книга е всичко, но не и банална. И естествено, има зомбита.

 4. Духове - Това е една от първите поредици, които започнах да чета, а именно поредицата за Чарли Дейвидсън от Даринда Джоунс. Чарли е детектив, които разрешава убийства като си говори с духове. Нещо подобно на "Шепот от отвъдното".

 5. Вещици/Заклинатели/Магьосници - Не точно вещици, но маговете са горе-долу това. "Железният изпит" от Холи Блек и Касандра Клеър е много интересно четиво, не само за Хелоуин. 

 6. Феи - Тук съм пас, наистина не съм попадал на книги с феи, доколкото си спомням в момента.

 7. Демони - Все още не съм стигнал до тази поредица (не знам какво чакам), но въпреки че не съм я чел казвам "Реликвите на смъртните" от Касандра Клеър. И не забравяйте, че скоро излиза и сериала по поредицата.

 8. Ангели - Не съм се сблъсквал пряко със сюжет с ангели, но това винаги е била интересна тема за мен и бих дал шанс на такава история, стига да е интересна.

 9. Извънземни - Без много да се замислям казвам "Петата вълна" от Рик Янси. Една невероятна научна фантастика, затова какво може да се случи при появата на извънземни. Вълнуваща, епична и най-вече... страшна.

 10. Хора със свръхестествени способности - Тук имам по-голям избор като поредицата за Максимум Райд от Джейм Патерсън или "Разбий ме" от Тахере Мафи. И в двата случая, добри поредици.

 Тагвам: всеки, който току-що прочете това, има блог, и по някаква случайност не е направил тага.

Няма коментари:

Публикуване на коментар