вторник, 6 октомври 2015 г.

September TV Favourites (#2)



 От месечният ми обзор знаете, че Септември не беше най-добрият ми месец като читател, но за щастие беше най-добрият ми като зрител. Дойде време и да направя обзор и класация на това, което гледах през Септември.


 5. Big Brother (US)


 Big Brother САЩ ми донесе едно невероятно тв лято. Нямам представа какво щях да правя, ако не го бях открил. През Септември настъпи астрономичексата есен и ефирното време на #BB17 приключи. За жалост, моят фаворит от ден 1 отиде на полу-финала и не спечели. Сърцето ми беше разбито на милиони парчета, но важното е, че си изкарах добре с тази прекрасна игра. Звуча все едно, това реалити е човек, но... това съм просто аз. Не ми обръщайте внимание.

4. Scream Queens (FOX)


 От създателите на "Glee" и "American Horror Story" идва новият проект "Scream Queens". Не мога да ви кажа жанра на сериала, защото той е голям микс от ужас, пародия и комедия. Нека кажем, че тази продукция е странна, много много странна и най-вероятно няма да се хареса на повечето хора. Пресъздадени са лоши сцени с цел забавление на зрителя, но някои хора просто не виждат това и си мислят, че това е "поредният тъп ужас". Не знам какво е вашето мнение, но след само 3 епизода, аз се влюбих.

3. Faking It (MTV)


 MTV представя продължението на втори сезон на... "още една тийн комедия", която успява да ме разсмее и подлуди само за 20 минути. Голям фен съм на "Faking It" и определено ми липсва, последните епизоди бяха излъчени миналият Септември и трябваше да чакам цяла година за още. Много се радвам да го сложа на трето място в класацията, заради уникалността му.

2. Nashville (ABC)


 Има сериали, за които просто ще се разплача, че най-накрая се завръщат. "Нашвил" определено е от тях. Това, което харесвам в него е, че разглежда много сюжетни линии с различни персонажи. Четвъртият сезон дебютира с по-нисък рейтинг от миналата година, но с още по-добра история. Не знам какво е бъдещето му, но знам, че ще прекараме много щастливи месеца заедно.

1. Empire (FOX)


 "Най-добрият сериал на годината" се завърна... ЗА ИМПЕРИЯТА! Това бяха най-дългите пет месеца в живота ми. Но чакането си заслужаваше, защото новият втори сезон на "Империя" е още по-динамичен, още по-вдъхновяващ и още по-експлозивен. Ако не гледате "Империя" буквално не знам какво правите с живота си... 16 милиона гледаха старта на втори сезон в САЩ, все още чакаме сериал, който ще победи "Империя" в рейтингите и маркетинга. Можете да гледате сериала и по FOX България, всеки петък от 22:00ч.

 Това ще е всичко за сега. През Септември съм прекарал 78 часа в гледане на сериали и реалити предавания, най-вероятно през Октомври това число ще се покачи. Дали това ще се случи, ще разберем скоро... 

Няма коментари:

Публикуване на коментар