събота, 30 януари 2016 г.

Best January Tracks.


 Днес ще направя един обзор, но този път не за книги и сериали, а за музика. Представям ви "Най-добрите песни за Януари 2016". Реших, че щом всеки месец споделям с вас любимите си четива и продукции, би било редно да споделя и откроилите се песни през този месец. Като цяло, месеца беше доста добър от музикална гледна точка за мен. Ето ги и песните, който излязоха и тези, които най-много слушах през месеца.

Taylor Swift - Out of the Woods

Естествено, че ще започнем с Тейлър Суифт. Изпратихме подобаващо успешната за певицата, 2015 и посрещнахме новата година с ново парче. Песента е от албума и "1989", който завладя сърцето ми отдавна. Няма какво много да говоря за песента, защото аз съм заслепен от любовта си по TSwift, и каквото и да издаде ще ми хареса. Видео клипа също е на много високо ниво - не е използван зелен фон, а всички кадри са заснети в Нова Зеландия. 

Elle King - Ex's & Oh's

 За някой хора, тази песен може да е стара, защото е излязла преди 8 месеца, а най-вероятно много от вас не я и знаят, което е напълно допустимо и разбираемо. Трака придоби популярност този месец в българските класации и много често се случваше да го чуя по радиото или телевизията. Определено песента е странна и не е сред най-добрите, но е по-скоро като мое лично guilty pleasure.

Selena Gomez - Hands to myself

 Още една нова песен, която само за седмица се превърна в хит - част от албума на Selena Gomez - "Revival", който също слушах този месец и се оказа, че има доста други приятни песни като "Sober", "Me & My Girls" и други.

Zayn Malik - Pillow Talk

 Тъй като и без това поста ще се окаже доста дълъг, това ще е последната песен, която ще коментирам. Точно преди броени дни излезе и първото сингъл парче на Zayn и това даде официален старт на соловата му кариера. Z016 започна. Очаквах нещо много по-лошо и бях почти изцяло негативно настроен към всичко това, но накрая се оказа точно обратното. Песента ми харесва, и смятам да я слушам следващите няколко дни, докато не ми омръзне. Но иначе клипа не е нищо особено.

Ето го и останалите парчета за януари...

One Direcion - History


Shawn Mendes & Camilla Cabello - I know what you did last summer


Fall Out Boy ft. Demi Lovato - Irrestible


5SOS - Jet Black Heart


The Weeknd - In The Night

3 коментара:

  1. Албумите на Тейлър и Селена с УНИКАЛННИ <3 Песента на Fall Out Boy също ми харесва, както и тази на Шон и Камила. Прекарах новата си година очаквайки видеото на Тейлър и не съжалявам, защото и то уникално. Хубав пост, имаме общ вкус за музиката :)

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Когато видеото на OFTW е по-вълнуващо от посрещането на новата година...

      Изтриване
  2. Селена, Тейлър, Шон и Камила... *.* Песните са страхотни, един от най-добрите попадения

    ОтговорИзтриване