неделя, 3 юли 2016 г.

Завръщането!


 Точно така - завърнах се! След кошмарни читателски шест месеца, най-накрая дойде време да се взема в ръце и да продължа да правя това, което обичам най-много. Както много от вас знаят бях в книжна депресия още от началото на годината, която се засили към Април и беше тръгнала да се оправя към Май, но Юни месец също се оказа фатален. Сега училището свърши, а то определено бе едно от основните неща, които ме спираха да пиша тук в блога. Повечето от сериалите ми също приключиха, което означава, че мога да се отдам изцяло на четенето. 
 Гледам на тази лятна ваканция като на "Възраждане" - имам толкова много задачи, които искам да осъществя, свързани със света на книгите. След повече от 3 месеца изолация е време да стана отново човек. Това означава да съм много по-активен в блога, да чета повече книги (надявам се), да посещавам по-често социалната мрежа goodreads и други книжни блогове, които също занемарих от известно време. 
 Радвам се, че не оставих блога напълно празен и от време на време пишех по някое друго ревю, което да освежи сайта. В момента чета "Кралици на красотата" от Либа Брей и съм почти на финала - нямам търпение да споделя всички емоции от книгата с вас много скоро.
 Ами това е, което исках да ви кажа. Искам да пожелая приятно лято на всички, нека да е по-добро, по-лъчезарно и по-лудо от предходното. А с вас ще се видим много скоро.


Няма коментари:

Публикуване на коментар