събота, 30 юли 2016 г.

July Wrap Up & August TBR


 Не мога да повярвам. Аз пиша обзор на месеца. Това се случва за първи път от месец февруари насам. Толкова съм горд със себе си. Сега осъзнавам, че е Юли т.е. 07 месец. Вече не само преполовихме годината, а се движим с бясна скорост към нейния край. Само ако можех да забавя времето. Но стига с оплакванията, днес ще ви представя малкия сбор от книги, които прочетох този месец.

 Започнах месеца много обещаващо с "Кралици на красотата" от Либа Брей - една книга, която прочетох в най-подходящото време. Обожавам да чета леки и забавни романи, които крият в себе си и много обрати. И това беше точно такова четиво. Въпреки че ми отне само две години да премахна тази книга от списъка си с непрочетени, важното в момента е, че го направих.
 Месецът продължи с нещо не толкова приятно, познато за мен като "Самодива" от Краси Зуркова. Публикувах обширно и сурово мнение за романа в блога си затова няма да навлизам в подробности, а просто ще оставя ревюто тук. Единственото, което ще спомена е, че не обичам да се разочаровам от популярни книги, но не всеки път мога да предотвратя това чувство.
 И месеца за мен приключи рано, но с нещо зашеметяващо. "Домът на мис Перигрин за чудати деца" е моята книга на месеца. Четивото е увлекателно и завладяващо, просто ти носи радост да го четеш. Нямаше как да не напиша ревю, което може да видите тук.
 Имам обяснение защо прочетох едва три книги този месец, макар че не бях в депресия (какво постижение само). Имах възможността и времето да чета само през първата половина на Юли, за което бях изключително нещастен, защото точно започнах да набирам скорост в четенето и трябваше да го прекъсна. Понеже отсъствах не можах да се включа и в нито един от добре замислените маратони като Българският Книжен Маратон или BookTube-A-Thon.  Надявам се да успея да се реванширам на себе си и предизвикателството си в goodreads, с което изоставам. Имам много идеи за постове просто нямам времето да ги напиша, защото все ме няма. Тая голяма надежда за Август, това трябва да е месеца посветен изцяло на четенето, а ако нещо се обърка или провали има вероятност да изпадна в криза.
 Сега ви представям книгите, които искам да прочета следващият месец или поне на кои съм хвърлил око.

"Летни дни и летни нощи" от Стефъни Пъркинс и др. автори - Вече я започнах и не мисля, че ще имам проблем да я завърша в близките дни, докато съм на почивка.

"Уинтър" от Мариса Мейър - Време е! Твърде много се бавя с нея, а е 800 страници. Абсурдно би било да я започна през училищните месеци (които са натоварени и от 30+ сериала). Романът трябва да бъде прочетен веднага.

"Верижна реакция" от Симон Елкелес - Насладих се изключително много на първите две книги и съм готов за тази. Тя е кратка и лека, затова непременно я искам.

"Сърца за разбиване" от Али Новак - Не знам дали ще успея да прочета и "Верижна реакция" и тази, но с малко късмет ще успея да стигна поне до една от двете.

"Неизчезваща" от Александра Бракен или "Кралица на сенките" от Сара Дж.Маас - Не вярвам достатъчно в себе си и не мисля, че ще ги прочета, а толкова много искам. Ще се моля за чудо.

Няма коментари:

Публикуване на коментар