неделя, 3 януари 2016 г.

One Lovely Blog Award



 Ето, го и поста/тага, който заля блог общността ни тези дни. Аз бях номиниран от Габи (something different), за което сърдечно и благодаря.

А ето ги и правилата на One Lovely Blog Award:
 1.Благодари на блогъра, който те е номинирал.
 2.Копирай правилата
 3.Напиши 7 факта за себе си.
 4.Номинирай 15 други блогъри за наградата и се подсигури, че знаят.
 5.Сложи същата снимка в блога си и последвай блогъра, който те е номинирал.

ФАКТИ:


 1. Не съм обобщителен с много хора. Предпочитам да разкривам интересите си само пред хора, на който мога да имам доверие и се интересуват.
 2. Участвам в postcrossing проекта за размяна на картички от различни страни и получавам доста картички от различни места месечно.
 3. Имам хамстер, който получих за рождения си ден. Притежавам го от около месец.
 4. Харесвам САЩ. 
 5. До момента съм изгледал 5 642 епизода на 70 различни сериала (или предавания), което по изчисленията в TVShowTime приложението ми казва, че съм прекарал общо 9 месеца, 21 дни, 5 часа в гледане. (Каква статистика изкарах само.)
 6. Не съм социален във Фейсбук, защото... Twitter's the best. Така е, луд съм по Туитър (особено тези дни).
 7. Лесно раздразним съм и се ядосвам бързо.

НОМИНАЦИИ:

15? И в моя случай... 15, който не са го направили? 
 Ники от Nikki's Book World, Илияна Симионова от Books99, Yoana M. от The Book is Life
Надявам се да видят това и да се считат за номинирани.

Няма коментари:

Публикуване на коментар