събота, 23 януари 2016 г.

Totally Should've Book Tag


Още един ден. Още един таг. Благодаря на Илияна от Books99 за това.


1. Със сигурност трябваше да има продължение.
 Ще започна с нещо, което не е YA, а това е трилогията за "Мафията на майките" от Керстин Гир. Много от вас може да не са чували за поредицата, но знам, че поне някой от вас разпознават авторката. Та, да три книги, много често са напълно достатъчни за една история, а понякога дори и твърде много. Но тази трилогия според мен има място за продължение, съдейки по няколкото незавършени истории в сюжета.

2. Със сигурност трябва да има spin-off поредица.
 Не съм голям любител на spin-off поредици, когато става дума за книги.

3. Писател, който със сигурност трябва да напише повече книги.
 Имаме голям избор тук, но ще се спра на някой по-нов автор. Това ще е Сабаа Тахир, написала "Въглен в пепелта". Дебютният и роман, който излезе миналата година, беше толкова добър. А на всичкото отгоре и е първи. Затова бих се радвал в бъдеще да четем много повече от нея.

4. Герой, който със сигурност трябваше да бъде с някой друг.
 Имам чувството, че казвам това на всеки подобен въпрос, но... избора на Джулиет във "Възпламени ме" от Тахере Мафи. Мислех, че това е типичният клиширан любовен триъгълник и въобще нямах никакви надежди за Джулиет и Уорнър, затова и не се настроих да ги харесвам или подкрепям. И това ми изигра лоша шега.


5. Със сигурност трябваше да завърши различно.
 "Чудовища" от Илса Бик. Трилогията ПЕПЕЛ беше една от първите ми YA книги в младите ми читателски години, затова я бях издигнал на много високо място в класацията си. Не бях никак доволен от заключението на тази история и мисля, че никога не ми се е налагало да препоръчвам това четиво, така че...

6. Със сигурност трябва да има филм по нея.
 "Синдер" и всички книги от "Лунните Хроники" на Мариса Мейър. Това е толкова добра история за любителите на научната фантастика (а и не само). Затова искам всичко това да бъде споделено със света, а какъв по-добър начин от това да направиш blockbuster.

7. Със сигурност трябваше да има сериал.
 Тук ще спомена "Изборът" на Кийра Кас, само защото наистина трябваше да има сериал. След цели две години и толкова много опити за направата на този сериал - нищо не се получи и американската телевизия CW не избра "Изборът" като част от продукциите си.

8. Със сигурност трябваше да има само една гледна точка.
 Още една черна точка за трилогията "Пепел" на Илса Бик. (и всичко това в един пост - #критичен). Толкова много гледни точки, че понякога дори се объркваш чий мисли четеш и губиш нишката на всичко. Просто не.


9. Със сигурност трябва да се смени корицата и 10. Със сигурност трябваше да оставят оригиналните корици.
 Сливам две в едно. Не харесвам кориците на "Лунните Хроники", само защото съм влюбен в американските издания. Цялата тема с куклите в българските корици не ми допада особено. И да, трябваше да оставят оригинала.

11. Със сигурност трябваше да има само една книга.
Не мога да се сетя за продължение, което толкова да ме е раздразнело, че да не искам да съществува, затова ще оставя този въпрос празен.

Няма коментари:

Публикуване на коментар