вторник, 1 март 2016 г.

February Wrap Up & March TBR


 Ето, че си отиде още един месец от "новата" година. Въпреки че беше най-краткия за 2016, имам чувството, че при мен няма значение дали дните в месеца са 29 или 31 - аз пак не успявам да чета толкова колкото искам.
 Ето, че за пореден месец съм прочел само две книги, което за мен си е разочарование. Не мога да вляза в ритъм с четенето от Септември насам, но се надявам скоро всичко да се оправи. А ето и кой бяха тези две книги, на който отделих най-голямо внимание.

 Първата книга, която прочетох беше "Изпепелени" от Джулиана Багът, третата и последна книга от трилогията ЧИСТИ. Изключително съм щастлив, че успях да завършва още една трилогия, въпреки че я четох около 3 години, но важното е, че успях. Като цяло, поредицата е добра, но заради последната книга не успя да достигне по-високите места в списъците ми. "Изпепелени" беше странен завършек, който можеше да бъде оправен. Но все пак първите две книги бяха добри, затова не съжалявам, че ги прочетох. Бих дал обща оценка на трилогията - 3.3/5
 Другата книга, която избрах този месец бе "Перфектна химия" от Симон Елкелес. Започнах я напълно спонтанно, без да съм планирал много много и всичко си дойде на мястото. Историята ми допадна много и определено ще помня дълго този сладък (но и опасен) съвременен роман. Цялото ми ревю и мнението ми можете да прочетете тук.
 Какво ще ми донесе месец март? Надявам се да са повече прочетени книги и се надявам да се избавя от мястото си на не толкова активен читател, но вината не е в мен, а в моето ежедневие. За този месец, съм планирал да довърша "Тъмна дарба" от Александра Бракен - първа книга в нова трилогия, която започнах преди седмица. Вече съм преполовил книгата и с нетърпение очаквам да я завърша. Също така "Стъкленият меч" от Виктория Айвярд също ще бъде сред четивата ми през март. Само се надявам да успея да я приключа на време, защото тя е доста голяма - около 600 страници, но приемам предизвикателството.

 Това е всичко за сега. О, и Честита Баба Марта на всички! =)

Няма коментари:

Публикуване на коментар