петък, 4 март 2016 г.

The TBR Book Tag


Благодаря на Кая за тага. Без излишни изказвания, към въпросите...

 1.Как и къде следите вашата купчинка с книги за четене?
 Непрочетените книги са навсякъде - в goodreads, на рафта ми и най-лошото в глава ми. Не мога да спра да мисля за всички тези истории, които още не съм опознал, а трябва. 

 2.Повечето ви книги за четене са на хартиен носител или в електронен формат?
 На хартиен. Рядко чета електронни книги - само ако книгите не са издадени в България и наистина искам да ги прочета.

 3.Как определяте коя да е следващата книга за четене?
 Най-често според настроението ми, но зависи и от самата книга.

 4.Посочете книгата, която стои най - дълго в списъка ви за четене.
 Според goodreads е "Кралици на красотата", която съм маркирал още през лято 2014 и все още не съм купил. Но смятам, че има това ще е друга книга, която най-вероятно вече дори не искам да прочета.

5.Книга, която наскоро сте добавили към списъка си за четене.
 "Гневът и зората" от Рене Ахдие. Нямам търпение да я прочета, чух страхотни неща за нея и очакванията ми са големи.

6.Книга, която сте добавили в списъка си за четене, заради красивата корица.
 Имам много такива книги, но не и такива които за закупени само заради корицата, но иначе подобни примери са "Изборът" и "Цялата истина в мен".

7.Книга от списъка ви за четене, която не планирате да прочетете.
 Предполагам, че няма такава. Когато загубя интерес в някоя книга просто я премахвам от списъка си и забравям за нея.


 8.Непубликувана книга, чиято поява очаквате.
 Тук мога да създам цял списък - "Уинтър", "Salt to the Sea", "Passenger", "Six of Crows, "My True Love Gave to Me", "I'll Give You the Sun", "Me and Earl and the Dying Girl" и спирам до тук.

9.Книга от списъка ви за четене, която всеки ви препоръчва.
 Предполагам "Реликвите на смъртните", защото все още не съм прочел нищо от Касандра Клеър, а наистина искам, но не виждам кога това ще се случи, защото в момента съм затрупан с много други книги. Също и "Аз преди теб" - по която скоро ще има и филм.

10.Книга от списъка ви за четете, която всички са прочели, само не и вие. 
 Бих казал "Крадецът на книги", защото всички споделят колко невероятна е тази книга и какви чувства са изпитали. Потупвам се по рамото, че успях да избегна спойлери... поне до този момент.


11.Книга от списъка за четете, която "умирате да прочетете".
 В момента това трябва да са "Гневът и зората" и "Двор от рози и бодли", и съвсем скоро ще сложа край на това чувство и ще ги прочета. ;)

12.Колко книги за четене сте си отбелязали в Goodreads?
 27, но това е защото нарочно не съм отбелязал всички книги, които искам да прочета. Ако трябваше да маркирам всяка една поредица, заедно с неиздадени книги, броят щеше да се увеличи драстично.

Няма коментари:

Публикуване на коментар